Werkwijze

Een traject start met een kennismakingsgesprek. In dit gesprek bespreken we je situatie, wat je zelf nodig denkt te hebben en of ik degene ben die jou daarbij kan ondersteunen. Op basis van de kennismaking bepalen we hoeveel sessie we denken nodig te hebben en hoe lang het traject gaat duren.

Als we het erover eens zijn dat we gaan samenwerken, plannen we de volgende afspraak. Afhankelijk van het soort traject, kan het zijn dat ik je vraag om vragenlijsten in te vullen. De resultaten van deze lijsten helpen bij het goed invulling geven aan het traject. Vaak vul je de vragenlijsten aan het einde van het traject nogmaals in. Zo kunnen we bij afronding van het traject de resultaten naast elkaar leggen. Tijdens het traject bespreken we regelmatig of we nog op de goede weg zitten, of dat het traject aanpassing nodig heeft.

Vergoeding van de trajecten voor ondernemers verloopt meestal via de verzekeraar. Deze ontvangt een startrapportage. In deze rapportage staat geen inhoudelijke informatie, alleen informatie over het proces. Je krijgt deze rapportage te zien, voordat deze naar de verzekeraar gaat. Bij afronding van het traject volgt een eindrapportage. Ook hiervoor geldt dat je deze krijgt te zien, voordat deze wordt gedeeld met de verzekeraar.